reklama

O čo ide

- A ty čo chceš?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (73)

- Čo vlastne chceš?

- Ja nechcem nič. Nechcem ani parádne auto, ani vilu, ani tučný účet, ani drahú dovolenku...

- No ale čo chceš?

- Chcem aby ma mal niekto rád. Aby som bol pre niekoho dôležitý, výnimočný, zaujímavý. Aby som niekomu stál za to, že by sa mi zdôveroval so svojimi starosťami, radosťami, aby počúval tie moje, aby bol vždy blízko. Aby som sa mal o koho oprieť. Aby na mne záležalo. Aby vedel o mojich chybách a bral ma aj s nimi a nechcel ma pretvárať. Chcem len, aby ma mal niekto skutočne rád. Naozaj nechcem v podstate nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Nie, naopak! Chceš toho veľmi veľa.

Natália Blahová

Natália Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  369
  •  | 
  • Páči sa:  49x

Som sociálna poradkyňa. Ľudské práva, práva dieťaťa, rodinná a sociálna politika sú témy, ktorými sa zaoberám celý svoj pracovný život. Túžim po slušnom štáte, ktorý by fungoval pre ľudí a myslel aj na tých najslabších. Zoznam autorových rubrík:  RodinaúvahyPoéziapocitovkyknižnicaKomentáreu násPolitikafotonezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu