reklama

Peter Pan

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Jedna šťastnámyšlienka ma lietať naučí.
Chcemod víl krídlaa slnko v náručí.
Len jednu šťastnúspomienku chcem nájsť
a stretnúťčas, keď ešte treba rásť.

Keď v malejkukle duša odpočíva,
chránená predsvetom a tak veľmi živá,
vo farbách dúhyčistá, nevinná,
nikomu ničímpovinná.

Zakliatav stránkach rozprávkových kníh,
zakliatav priateľstvách o ktorých nevie nik,
v guľôčkedúhovej, čo jamku našla si,
v retiazkez céčok, v sponke na vlasy.

Voňavá spomienkana šálku kakaa
a piškótu,čo jeho teplu sa poddáva,
na tiché hlasyrána z kuchyne...
Zadržať čas, kýmnavždy uplynie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám krídla víla krídla anjelov
a šťastnúspomienku, keď svet bol iba hrou.
A terazvzlietnuť mala by som určite.
Už fotky zbaľte,album zavrite.

Na špičkáchstojím, mávam krídlami,
Z prievanuriasa padla do dlaní.
Mám ďalšieprianie vyplnené?

Už viem - nie lietať...
...len jedno pohladenie...

Natália Blahová

Natália Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  369
  •  | 
  • Páči sa:  49x

Som sociálna poradkyňa. Ľudské práva, práva dieťaťa, rodinná a sociálna politika sú témy, ktorými sa zaoberám celý svoj pracovný život. Túžim po slušnom štáte, ktorý by fungoval pre ľudí a myslel aj na tých najslabších. Zoznam autorových rubrík:  RodinaúvahyPoéziapocitovkyknižnicaKomentáreu násPolitikafotonezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu