reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Natália Blahová

Natália Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  369
  •  | 
  • Páči sa:  49x

Som sociálna poradkyňa. Ľudské práva, práva dieťaťa, rodinná a sociálna politika sú témy, ktorými sa zaoberám celý svoj pracovný život. Túžim po slušnom štáte, ktorý by fungoval pre ľudí a myslel aj na tých najslabších. Zoznam autorových rubrík:  RodinaúvahyPoéziapocitovkyknižnicaKomentáreu násPolitikafotonezaradené

reklama

foto

Ropušia kamasútra

Natália Blahová

Ropušia kamasútra

Jar nás každoročne presviedča o sile prírody. O sile sveta, v ktorom žijeme. Aj malá prechádzka je plná zázrakov.

  • 8. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 432x
  • 40
Predátor

Natália Blahová

Predátor

Z iného sveta.

  • 9. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 075x
  • 34
Ešte nespíte?

Natália Blahová

Ešte nespíte?

Poďťe sa so mnou poprechádzať nočnou Trnavou. Mám ju rada. Som ako nočný motýľ. Keď sa zotmie, hľadám svetlá lámp. Je to teplé svetlo. Žltkavé. A všetko v ňom zjemnie.

  • 29. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 739x
  • 8
Naša krajina má na figu PR

Natália Blahová

Naša krajina má na figu PR

Aby som toto zistila, musela som sa od nej vzdialiť na tisíc kilometrov.

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 106x
  • 54
To nie je zem, to je záhradka

Natália Blahová

To nie je zem, to je záhradka

Krásno zvykneme hľadať v exotických diaľkach, v piesku morí a tieni paliem. Šplháme sa do výšky skál, ponárame sa do hĺbky tropických vôd. Hľadáme nové pohľady, šokujúce farby. Tam v diaľkach. No stačí vyjsť za humno a zistíme, že žijeme v prenádhernej krajine, v ktorej sú tie najobyčajnejšie veci plné krásy, farieb a vôní.

  • 10. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 997x
  • 22
reklama
Cherry Blossom

Natália Blahová

Cherry Blossom

Na našej ulici...

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 063x
  • 39
Za veľa

Natália Blahová

Za veľa

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 2
Jarný pozdrav pre workoholikov

Natália Blahová

Jarný pozdrav pre workoholikov

Pre tých, ktorí presedia pracovný deň v kancelárii za počítačom a víkendy pred telkou si dovoľujem ponúknuť krátku reportáž o tom, ako to vyzerá za vašimi oknami.

  • 9. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 615x
  • 10
Môj deň

Natália Blahová

Môj deň

Úplne obyčajný...

  • 7. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 993x
  • 72
Gloria in excelsis Deo!

Natália Blahová

Gloria in excelsis Deo!

Pár záberov z vianočnej Trnavy.

  • 26. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 539x
  • 2
reklama
Pod svetlami lámp

Natália Blahová

Pod svetlami lámp

Vo svetlách pouličných lámp sa jeseň oblieka do teplých farieb.

  • 3. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 194x
  • 14
Na trnavskom cintoríne zasahovali hasiči

Natália Blahová

Na trnavskom cintoríne zasahovali hasiči

Ten, kto si prišiel na trnavský cintorín dnes večer zaspomínať na svojich blízkych zosnulých a užiť si pokojnej atmosféry sviatku Všetkých svätých, bol prekvapený nemilým výjavom. Do tlmeného červenožltého svetla sviečok blikali modré majáky.

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 802x
  • 36
Nočná Trnava

Natália Blahová

Nočná Trnava

Trnava je moja láska. Tu som sa narodila, tu som vyrastala, tu som dospievala a dospela. Žije tu celá moja rodina, po jej uliciach sa prechádzajú moji priatelia, kamaráti, bývalí spolužiaci. Mám tu svoje obľúbené lavičky, obchody, zákutia, ihriská... Nikdy by som neodišla tak ďaleko, aby som sa nemohla o pár minút vrátiť.

  • 17. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 360x
  • 42
Ako málo stačí k detskej radosti

Natália Blahová

Ako málo stačí k detskej radosti

Len tanec kvapiek a spenená voda..

  • 5. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 061x
  • 23
Sobotné portréty

Natália Blahová

Sobotné portréty

Jiřina Bohdalová raz rozprávala o svojej stretávke so spolužiakmi po X rokoch. Hovorila, ako hrdé mamičky a babičky vyťahovali z kabeliek fotografie detí, rozdávali ich okolosediacim a potom s napätím očakávali, čo príde. - Ja tedy nevím, co čekali... že někdo poví: jéééé, to je ale ošklivý dítě!

  • 9. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 824x
  • 38
reklama
Nepokosená záhrada má svoje čaro

Natália Blahová

Nepokosená záhrada má svoje čaro

Po oblohe hnal vietor biele oblaky, tráva sa vlnila a v jej zeleni žiarili lupene vlčích makov.

  • 19. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 208x
  • 40
Bez periny

Natália Blahová

Bez periny

Na sánky a lyže sa ďalej práši v pivnici. Nová lopata na sneh sa naďalej skvie novotou. Zo snehúľ a rukavičiek do budúcej zimy deti povyrastajú... Zima nám nadelila len niekoľko snehových vločiek. Pobudla iba chvíľu. A bez snehovej periny.

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 582x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu